fredag 1 juli 2011

En sån´ till


Vid Trollsjön fanns väldigt många sländor. Jag tog många bilder på flygande sländor men med ett 200 mm objektiv så är de väldigt små även om de är skarpa. Visar kanske någon så småningom. Däremot gillade jag den som satt i motljus på en gren.
Gårdagens kvällsutflykt var nästan mygg- och knottfri. Jag tog inte ens upp mygghatten! Vid Ryfors i morse var det uppehåll, bra temperatur men tråktigt grå himmel. Fastnade i makroträsket igen.
Nu går kursen in på sitt sista dygn. Det går alldeles för fort! Först ska vi i alla fall klara av kvällens vernissage där våra bilder ska visas upp på hela sommarateljens avslutning.

Trollsjön, Mullsjö 30 juni

5 kommentarer:

Mats Andersson sa...

VACKERT!!!

Anonym sa...

Fantastisk bild, Birgitta! En av mina favoriter från dig.
Kram, kram!

Anonym sa...

Fantastisk bild, Birgitta! En av mina favoriter från dig.
Kram, kram!

Anonym sa...

Fantastisk bild, Birgitta! En av mina favoriter från dig.
Kram, kram!

Anonym sa...

Sorry för alla dubbla kommentare, men Blogger suger ganska mycket for oss som försöker kommentera. Kom till Wordpress!