fredag 6 januari 2012

Ledig men ont om tid



Den sista tiden har jag haft en hel del ledigt men också så mycket att ta tag i. Därför har jag inte hunnit titta in på andras bloggar eller kommenterat andras bilder i den utsträckning jag skulle vilja göra. Den närmaste tiden blir det inte så mycket mer tid till det heller men jag ska ändå försöka besöka andras bloggar emellanåt och även fortsätta att lägga ut en bild om dagen på den här bloggen. Det finns en del i arkivet att ta till för mina fotopromenader kommer inte heller att bli lika många ett tag framåt. Men, så är det nog i perioder för de flesta av oss och jag kommer säkert snart att hinna med mer fotograferande igen. Dessutom blir det ju snart lite ljusare på kvällarna igen med fler fotomöjligheter.
Jag är så glad att ni är så många som återkommer hit och även ofta kommenterar mina bilder. Sådant värmer mig mycket!
Förra helgen i stugan gav i alla fall en hel del bilder trots det skiftande vädret. Här en bild från ett av de tätaste snöfallen.

Hällefors 1 jan 2012
(73046)

4 kommentarer:

Hilda R.B sa...

Synes komposisjonen ble flott. Så stilig med de trærne langt unna. Nydelig vinterbilde. Ha en trivelig helg.

Kristina Eriksson sa...

Lycka till i fortsättningen! Vi väntar med spänning på dina kommentarer i våra bloggar igen..

Fjällripan sa...

Jättefin vinterbild!

Jimmy Tjäder sa...

Stilren bild. Gillas!

/Jimmy