söndag 22 januari 2012

Inte en bild



Dagens promenad i solen genererade inte en enda bild som dög vid första genomgången. Det var det länge sedan jag råkade ut för. Antingen är jag för kräsen eller också inte nog inspirerad.
Snön som jag såg fram emot att få bilder på är borta. Det låg lite kvar bakom några stenar och frusen issörja på vägarna men annars är det barmark i dag och runt nollstrecket. Nu ska det bli kallare i veckan som kommer och nästa helg kommer chans till fler promenader. Som jag längtar efter ljusa kvällar!

Isspegling, Knuthöjdsmossen 31 dec 2011

5 kommentarer:

Fjällripan sa...

Känner igen det där...många bilder för mej som åkt i papperskorgen på sistone, det är ljuset som fattas...och inspirationen...

Fin bild!!

Åke J sa...

Man kan ju inte vara inspirerad varenda gång. Men när du tog den publicerade bilden var du det verkligen. Fin stämning!

Gert Olsson sa...

Som sagt, det händer mig då och då också. Du får ta dig en bit inåt landet. Här finns det 1 dm snö!

Peters bildmagi sa...

Tur att det finns bloggar som dina som man kan gå in och bli inspirerad av :-)

Kerstin sa...

Den här bilden blev spännande och lite mystisk, gillar den!
/Kerstin