måndag 2 maj 2011

Tid att fira


I kväll slår min bloggräknare om till 50 000 besökare! Bara det är ju värt att fira. Som om det inte räcker för att göra min dag så där fantastiskt rolig så har jag dessutom hängt min utställning idag. 14 bilder på en skärm på ABF i Kungsbacka under hela månaden. Det är fotoklubben som har utställning där och i maj månad är det alltså min tur att visa upp mina bilder. Oavsett i vilka sammanhang man ska visa bilder så är det ett pill med att välja, skriva ut, montera och slutligen hänga. Ett kärt besvär är det absolut! Sedan är det bara att börja tänka på nästa utställning. I början av juni. Mer om det senare.

Tillbaka till naturen. Det finns chans att det blir mycket slånbär i år. Överallt blommar slån med vackra små vita blommor. Det är dekorativt med allt det vita.

Åsa 30 april 2011

7 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till 50,000! Det är ju fantastiskt bra. :-)

Jan-Olov Wogenius tel. 0706-476346 sa...

Ja,det måste kännas fantastiskt,grattis.P.s "sista" vitsippsbilden föll mig verkligen i smaken!

Cecilia Bergman sa...

Åh vad roligt med utställning! Lycka till :0)

Kerstin sa...

Stort grattis och lycka till med utställningen - kul!
/Kerstin

Sven Magnusson sa...

Grattis till 50 000 och lycka till med utställningen! Det är ju liksom ingen slump att du har många besökare...

Charlotte sa...

Grattis! Det är ju kanon! Och ännu bättre med en utställning - lycka till.

Anonym sa...

Kul med utställning! Hoppas den faller väl ut, det är aldrig lätt att välja bilder. -Bilden du visar här är vacker tycker jag!
Morgan