lördag 7 november 2009

Söderut




I morgon bitti åker sonen och jag till solen och värmen. Det ska bli skönt! För första gången åker min systemkamera och stativet med på solsemester. Ska bara njuta av ledig tid i solstol och på promenader med kameran. Kanske lyckas jag ladda upp några nytagna bilder från semestern under veckan. Annars får det bli mina förberedda utkast på "vanliga bilder" som jag kan lägga upp från vilken dator som helst. Internetcaféer lär det finnas gott om och jag ska ju försöka klara av mitt projekt att lägga upp "en bild om dagen". Har delmål i projektet så eftersom jag passerat 100 dagar så är nästa delmål 200 dagar i sträck. Om jag lyckas så är det målet passerat i mitten av januari.


Stranden på bilden är en av de halländska. De är mer inbjudande under sommaren än nu i november.

3 kommentarer:

Mats Andersson sa...

Ha det gott på semestern!!!
- ser fram emot fler bilder. Och många riktigt bra nya bilder här också! Björkstammen gillar jag särskilt.
- och ja, Jag gick hattkursen parallellt :-)

/Mats

Bo Strömberg sa...

Jag önskar dig en riktigt skön semester med avkoppling och många motiv att föreviga!
Bosse

Birgitta sa...

Tack båda två!
/Birgitta