tisdag 24 november 2009

Månen och lövet




Just nu förekommer det många ensamma löv på alla fotobloggar. Fick ju därför plocka fram en av mina också.


Just nu blir det inget fotograferat. Börjar tröttna på att mitt öga inte är bra. Är det sol ute så rinner det och är det regn så retar jag mig på att glasögonen immar igen. Nu ska ögondropparna och återbesöken till ögonläkaren vara klara i alla fall (håll tummarna!). Längtar till mina linser igen även om det lär dröja. Jag hämtade mina nya glasögon i dag så nu ser jag i alla fall lite bättre igen. Alltid något. Känner mig annars väldigt gnällig, trött och retar mig på det mesta. Ska nog lägga mig tidigt i dag hör jag. Sömn brukar ju hjälpa i alla fall.

2 kommentarer:

Mats Andersson sa...

Snygg bild. Hoppas du snart blir bättre i ögonen!!!

/Mats

Birgitta sa...

Tack Mats!
Ögat blir nu bättre för varje dag. Skönt!
/Birgitta