söndag 17 april 2016

Otur och oväder



Det passar väldigt bra med bild på ovädersmoln när man har haft otur. Precis så här känner jag mig nu.
I förrgår fastnade jag med foten under en matta här hemma och gick i golvet. Stortån svullnade upp och blev missfärgad. Med största säkerhet en spricka men det gör man ju inget med så det läker väl. Slog i axeln också men kan röra den. Ingen missfärgning men tar säkert några dagar det med. Otur, för jag skulle varit på fotoutflykt i går.
Blev sittande i fönstret vid skatboet här men inte ens skatorna ville samarbeta. Nåja, förr eller senare ska jag nog få bild på dom också.
I dag packade jag in foten i kängan och tog en promenad ner till hamnen. Det gick att fota med axeln och mitt korta tele! Lite dramatisk himmel vid fyren fick jag i alla fall.
Hoppas att allt blir bra snabbt för nu börjar snart fotokurserna och då har jag inte tid med sådant här strul.

Inga kommentarer: