torsdag 10 november 2011

Inte mycket höst kvar


Plötsligt skedde saker med min blogg som gjorde att jag började undra om den tagits över av någon annan. Inlägg flyttade sig, bilder försvann och dök upp igen och det inlägg jag gjort i ordning häromdagen tappade bilden helt. Eftersom jag var på resa så kunde jag inte justera utan lade in ett annat inlägg som fanns "på lut". Nu verkar det ha lugnat ner sig. Någon annan som varit med om samma sak? Här kommer i alla fall inlägget på nytt med bild (hoppas jag).

Nu försvinner alla höstfärgerna snabbt. En storm till så är allt borta. Som tur var så hann jag få lite färger i Skåne.

Skäralid, Skåne okt 2011

5 kommentarer:

Linnéa sa...

Vart tog bilden vägen? Den syns inte..?

Kristina Eriksson sa...

Jorå den fina bilden syns så nu är det lugnt!
Varit med om detta för längesen när jag hade min blogg i wordpress. 2 ggr därav att jag bytte till Blogspot. Det är väl nån som gillar att sabba???

Anonym sa...

Härlig höstbild. Så underbart djup du har fått till i den. Man kommer att sakna den nu när vintern närmar sig.

Vänligen Mats

Kerstin sa...

Nej, det har jag aldrig varit med om, hoppas det var en tillfällig störning.
En riktigt underbar höstbild med en härlig känsla!
/Kerstin

Jan-Olov Wogenius tel. 0706-476346 sa...

Tycker allt det dyker upp lite konstigheter då och då.Bilden var verkligen läcker,så det var tur den dök upp!