torsdag 11 februari 2010

Solnedgång ovan Stockholm




Det har varit en vecka på resande fot. Känns som om jag antingen har jag befunnit mig på flyg eller också i bil en stor del av veckan. Ingen chans till någon promenad i dagsljus på luncherna inte. Men, nu är det snart helg och bra väder ska vi visst få! Tänkte på det i morse när jag tog bilen till dagens möten och såg den fina, låga morgonsolen med -19 grader och otrolig rimfrost här ute hos oss. Då längtade jag verkligen efter att snart få komma ut i naturen igen!


Eftersom fotoabstinensen nu gjort sig gällande så halade jag igår på hemvägen igen upp min lilla kompaktkamera. Inte en så kreativ bild men kan ju ses som ett "reseminne" för framtiden. Kompletterar med ytterligare en bild från nyårshelgens snöskog.
Efter länkarna från flera håll som visat många besökare hit till bloggen de senaste dagarna så gladde det mig att se att räknaren slagit om till 10000 besök natten till i går (1000 besök på 4 dagar är helt klart nytt rekord!)! Tack för att ni alla hittat hit och välkomna tillbaka!

Inga kommentarer: