onsdag 22 juli 2009

Trollskog


Vädret idag lockar inte till några längre utflykter. Visserligen har det bara kommit en regnskur men det ser fortfarande ut som om regnet hotar även om det ljusnar över havet.

Den här bilden på trollskogen tog jag på fotokursen för Terje i Mullsjö. Vid Trollsjön skapade jag den så det får bli Trollskog som namn. Kreativt naturfoto heter kursen och en hel del bilder var med kreativ oskärpa. Det är inte så lätt som det ser ut att få till det. Dessutom väcker dessa bilder mycket funderingar och kommentarer. Antingen tycker man om dem eller också avskyr man dem. Mitt emellan verkar sällan förekomma. Jag gillar dem i alla fall.

2 kommentarer:

Mats Andersson sa...

Hej Birgitta!
- bra jobbat. Både med den här bilden och bloggen. Kul.

/Mats

Birgitta sa...

Så förvånad jag blev att se att det fanns kommentarer här! Kul! Tack!
/Birgitta