fredag 18 november 2016

Utställningar



Just nu finns jag representerad på två utställningar i Kungsbacka. Dels på Brygga, Fyren  tillsammans med andra fotografer från Kungsbacka fotoklubb. Temat här är Årstider och vi har två bilder var ( se mobilfotot ovan). Denna utställning pågår 15-28 november. Dels kommer jag att finnas med på amatörsalongen Omnibus i Kungsbacka på Fyren. Den är öppen för alla amatörkonstnärer bosatta i kommunen så minst ett av mina fotoalster finns med. Vernissage är på lördag 19 nov och utställningen pågår till 8 jan. Tyvärr kan jag inte vara med på vernissagen men ska givetvis gå dit senare och se på utställningen.
Ytterligare en utställning är på gång. Jag ska liksom förra året ställa ut bilder på BMs hårstudio i Kungsbacka under december. Mer info om det senare.

Inga kommentarer: