tisdag 11 november 2014

När man inte orkar



Med förkylning så orkade jag inte ta mig så långt ut i naturen i går. Något mossbesök i regnet blev det alltså inte.
I stället kom naturen till mig i form av 3 rådjur som var ända fram till fönstret i stugan. Då gällde det att snabbt få fram kameran. Underligt nog så reagerade de först på slutarljudet genom rutan men sedan brydde de sig inte. Lite högt ISO fick jag använda i det dåliga ljuset men jag njöt av att ha dem så nära även om det bara varade en kort stund. Så fort jag öppnade dörren på glänt för att sticka ut objektivet så tyckte de att det var dags att gå vidare.

3 kommentarer:

james sa...

Här hade du tur :-))
/James

Jan-Olov Wogenius tel. 0706-476346 sa...

Smidigt när man inte behöver lämna hemmet :) riktigt trevlig bild blev det oxå.

Fjällripan sa...

Jättefin bild fick du!! Krya på dej! :))