torsdag 6 november 2014

Min egen landskapskurs



Det är ett bra tag sedan jag bestämde mig för att jag måste bli bättre på landskapsfoto. Närmare bestämt var det 2011. Här är en länk till det inslaget här på bloggen.
När jag ser tillbaka så inser jag att det numera är just landskapsbilder som blivit mitt favoritmotiv. Makro har minskat och djur har aldrig varit en stor artikel för jag lyckas aldrig hitta dem så älgar en är en stor bristvara här på bloggen också.
Så jag fortsätter nog med mina landskap ett tag till, än finns mycket att lära.

Kärvingeborn september 2014

3 kommentarer:

Erik Koffmar sa...

Vackert!
Du är en väldigt duktig landskapsfotograf så snälla fortsätt visa oss dina fina bilder :o)

/Erik

Lotta L sa...

Jag har kommit till samma insikt som dig. Landskap är spännande att fotografera.
Och här har du fått till en mycket fin bild.

Kerstin Östbring sa...

Mycket vackert!
/Kerstin