lördag 25 januari 2014

Samma men annorlunda



Det blev ingen efterlängtad soluppgångsmorgon i dag. I stället var himlen grå och ljuset inte så roligt i det lätta snöfallet. Men, en skön promenad blev det. Eller rättare sagt, pulsande i 2-3 dm snö ut på mossen. Under snön var vattnet inte fruset så jag fick hålla mig på den breda spången efter att ha trampat ner i vattnet bredvid den lilla en gång.
Vad menar jag med överskriften? Ja bilden är från samma skog som i i inlägget i går men i dag experimenterade jag med lite andra inställningar. Allt för att få lite inspiration innan jag vände in till värmen igen.

Knuthöjdsmossen 25 jan 2014

1 kommentar:

Kristina Eriksson sa...

Älskar experiment!
Önskar jag kunde hitta miit sätt att experimentera på så kag blir nöjd nån gång!
Ha en fin helg!