måndag 19 december 2011

På nåder



I går blev det en promenad! Vad är det med det då? Jo, jag har ju tagit lite ledigt just nu och hade planerat in många promenader men därav intet. Regn, storm och en diger Attgöra-lista kan sätta käppar i hjulet för det mesta.
Nu var det i alla fall dags. Vi kom iväg efter att ha varit på ett trevligt öppet hus i hamnen, stärkta med bl.a. glögg och skinksmörgås. Det började skymma men solen syntes ibland. På nåder fick kameran följa med (ja det var ju inte jag som tvekade om det) så det gällde att vara snabb på avtryckarknappen, göra några annorlunda bilder av vår vanliga strandpromenad och samtidigt se till att inte hamna på efterkälken som alltid annars när kameran är med.
Det är inte ofta jag visar upp resultatet av mina försök till dubbelexponeringar men här kommer i alla fall ett av dem.

Åsa 18 dec 2011

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du har så fantastiska bilder och så kreativa kommentarer. Saknar ditt glada skratt, hoppas vi ses i morgon elisabeth

Morgan sa...

Riktigt lyckad bild detta, kul att titta in på din blogg tycker jag.
Morgan

Kerstin sa...

Det blev en dramatisk och spännande bild, jättefin! Ibland är det kanske bra att få ha kameran med på nåder och känna sig lite pressad!
/Kerstin