måndag 28 februari 2011

NNPB



Terje har startat en ny blogg Nordic Nature Photography Blog/ NNPB. Dit kan man skicka in bilder och har man tur lägger han ut dem. Gissa vem som har sin ekorrbild där idag?  :-)
Bilden på ekorren kom till igår vid Ramhultafallet. När jag gjorde bilder på en isekorre frågade dottern vad jag gjorde. När jag svarade att jag såg en ekorre sa hon: Ja, just det och nu hoppar den mellan träden. Hon hade hittat en levande ekorre. Jag fick några bilder åt det hållet också.

Fjärås 27 febr 2011

4 kommentarer:

Kerstin sa...

Tack för tipset och grattis till att du fick med din härliga ekorrbild där!
/Kerstin

Jan-Olov Wogenius tel. 0706-476346 sa...

Onekligen en spännande bild,grattis.

Åke sa...

Gratttis till en intressant bild och för visningen hos NNPB! :)

Anonym sa...

En helt suverän bild och en av de bästa jag sett från dig. Fortsätt i den här stilen!
/Rikard