söndag 6 december 2009

Adventsljuskedja?


I dag är andra advent och återträffen avslutades. Det har varit en otroligt givande helg!

Adventstemat får styra dagens bildval, även om det blir lite långsökt. Gårdagens utflykt till Gammelskogen i hällregn gav tyvärr inte så många användbara bilder. Den här kämpade jag i alla fall mig fram till liggandes på ett liggunderlag med armbågarna i en isig vattenpöl och med regnet forsande nerför nacken. Lite får man ju offra sig för att få en snygg "ljuskedja" till advent!

2 kommentarer:

Bo Strömberg sa...

Bra kämpat, Birgitta! Den bilder är mycket vacker och, som sagt, bra bilder finns även i uselt väder bara man orkar...som du gör!
Bosse

Birgitta sa...

Tack för de orden! Själv undrade jag nog (om jag ska vara ärlig) om jag inte var riktigt klok när jag krälade i pölen. En joggare som kom förbi undrade nog detsamma!Flinet sa en hel del.
/Birgitta