fredag 2 november 2018

Mot Vårgårda



I eftermiddag vänder jag bilen mot Vårgårda för naturfotofestivalen Natur 2018. Det ser jag fram emot även om jag tyvärr inte kommer att hinna lyssna på något föredrag i år.

Först ska jag hänga upp några av mina bilder från Namibia på två skärmar inne i bildutställningen. Det har varit en svår urvalsprocess men äntligen är jag klar. Hoppas bara nu att bilderna får plats på skärmarna och att jag klarar att hänga upp dem själv. (Bilden ovan från Sesriem i Namibia finns på ett infoblad jag ska ha med också)

Lite senare i eftermiddag kommer min kollega Magnus från Zoom fotoresor till Vårgårda och då ska vi bygga upp montern. Den här gången är det vi två som ska stå i den hela lördagen. Det ska bli kul! Som med allt annat så går det lättare för varje gång man är med. Välkomna att hälsa på oss i montern!

Inga kommentarer: