lördag 2 december 2017

Nytt jobb



I veckan blev det officiellt att jag har fått ett jobb till. Jag ska bli värd på Zooms fotoresor. Ja inte alla men förhoppningsvis några per år. Den första blir inom Europa i vår och sedan får vi se. Kul ska det i alla fall bli! Jag ser verkligen fram emot detta.Texten på Zooms hemsida i min presentation är (bilden ovan är min som illustrerar texten, den är från Namibia):
Birgitta Bartholdson Carlson
Birgitta har fotograferat i stort sett hela sitt liv och de senaste åren också hållit kurser och workshops inom naturfoto. Hon reser och fotograferar mycket och arbetar dessutom som reseledare. De senaste åren har Birgitta besökt och fotograferat i flera länder bland annat Namibia, Kroatien, British Colombia och Svalbard. Birgitta agerar Zoomvärd på flera av Zooms resor/workshops.

Inga kommentarer: