fredag 21 juli 2017

Åtta år till ända



Sedan åtta år tillbaka har jag lagt ut minst en bild varje dag här på bloggen. Det har varit både roligt och ibland lite krävande att hinna få ut bilderna. Så fantastiskt många besökare det har varit. Just i dagarna går det över 200 000 på räknaren! Helt otroligt många! Tack för att ni vill se mina bilder i  bloggen!

Från och med nu kommer jag inte att lägga ut en bild om dagen. Helt enkelt för att jag känner att jag behöver göra ett uppehåll. Emellanåt kommer det att dyka upp bilder här men inte varje dag. Jag behöver ha en paus under hösten och vill bara visa bilder när jag verkligen känner för det. Utan tvånget jag emellanåt har känt på sista tiden. Jag har ju svårt att bryta traditioner.

Dagens bild blir en födelsedagsbild från min favoritplats. Så klart! Knuthöjdsmossen!
Kanske kommer det en ny bild i morgon, eller nästa vecka. Vi får se!

Inga kommentarer: