fredag 5 februari 2016

Fredagstankar



Veckan är snart slut. De går fort nu, veckorna. Hann inte allt jag bestämt mig för att göra. Timmarna räckte liksom inte riktigt till. Däremot fick jag tre långa lunchpromenader. Inte så illa nu när jag bestämt mig för att börja komma igång igen. Muskelinflammationen i höften (som jag fick efter att jag trampat snett i skogen) är nästan bra och behöver bara tränas upp igen efter den långa viloperioden. Snart är det ju dags för långa fotoutflykter igen så det är bara att träna på. Känns skönt!
Nu blir det veckans sista dyk i "jobb-att-ta-tag-i-denna-vecka" högen innan helgen börjar på riktigt  igen.

Spökspegling i Krokbornsparken, Hällefors, hösten 2015

1 kommentar:

Erik Koffmar sa...

Vacker vinterbild med fin spegling. Lunchpromenader är ett skönt sätt att röra på sig.

Ha det gott,
Erik