lördag 19 december 2015

Plockar ner



I dag ska jag plocka ner min utställning i Kungsbacka. Det har varit tre intressanta veckor med en hel del besökare. Stort tack till BMs Hårstudio för att jag fick ha min Knuthöjdsmosse-utstälning där!
Nu laddar jag för min nästa utställning på ABF i Kungsbacka under februari-mars. En skärm i två månader med blandade bilder.
Samtidigt kommer givetvis den stora utställningen "60 chicks - Wild pics". " 20 tjejer från vardera Finland, Norge och Sverige visar varsin bild från sitt land. Kul att få vara med där! Första utställningen blir i Västerås på Natur 2016 i februari och sedan går den vidare till naturfotofestivalen i Ski, Norge i mars och senare i vår i Finland. Det skrivs redan om den så det ska bli väldigt roligt!
Nästa programpunkt blir vår utställning i stora lokalen på Scandinavian Photo i Mölndal maj-juni. Vi är 10 fotografer från Biofoto Väst som ställer ut. Det tema jag lämnat in är Knuthöjdsmossen (så klart!). Vilka bilder det blir återstår att se.
Utöver detta kan det bli en utställning till men det är inte klart ännu...Så, en intressant vår på utställningsfronten kommer det att bli!
Dagens bild symboliserar väl till stor del dagens (och decembers) väder. Den är från Knuthöjdsmossen i oktober 2015.


1 kommentar:

Jan-Olov Wogenius tel. 0706-476346 sa...

Låter som en vår att se fram emot på många sätt!