måndag 23 november 2015

Fotoutställning



På söndag är det dags! Vernissagen för min fotoutställning "Året runt på Knuthöjdsmossen". Utställningen kommer att hålla till på BMs Hårstudio och pågå den 29 nov till 18 dec 2015. Vernissagen på söndag är samtidigt som julmarknaden i Kungsbacka mellan klockan 11-15. Jag ska bjuda på varm glögg och pepparkakor. Lite ovanligare vernissagedryck men är det julmarknad och första advent så är det.
När jag började prata om utställning så kände jag att det låg så långt bort i tiden och jag kände att jag hade alla tavlorna sedan utställningen i Hällefors i somras. Nu märker jag att det ändå blir en hel del pysslande inför en ny utställning. Dels det praktiska runt med hängning osv men även att välja ut bilder för en betydligt mindre lokal. Tar med några bilder som jag inte hade med i Hällefors också.
Hoppas att allt nu bara går i lås men det ska det väl göra.
Har du vägarna förbi så välkommen att titta in! Jag är där hela söndagen.

Inga kommentarer: