måndag 21 juli 2014

Fem år är en lång tid



I dag fyller den här bloggen 5 år. Det betyder fem år med minst en bild om dagen. Knappt jag tror det själv men så är det.
Emellanåt har det varit lite motigt, det kan jag erkänna. När arkivet inte riktigt räckt till och jag inte haft tid till fotografering. Fast den mesta tiden har det varit bara roligt och en stimulans till att komma ut med kameran i naturen.
Flera favoritplatser har jag fått men ingen slår Knuthöjdsmossen varifrån jag visar en av mina absoluta favoritbilder dagen till ära.
Tack alla ni som besöker bloggen och emellanåt lämnar kommentarer. Utan er hade det inte blivit något jubileum i dag!
Hur det blir i framtiden? Ja, som jag sagt vid varje födelsedag. Jag lovar inget men en och annan bild blir det också framöver!

8 kommentarer:

Jan-Olov Wogenius tel. 0706-476346 sa...

Verkligen beundransvärt måste jag säga! Och bilden du lägger ut dagen till ära går ju inte heller av för hackor...

James sa...

Måste säga det är en strong prestation du gjort hitintills och det är få bilder jag missat under åren
/James

James sa...

Måste säga det är en strong prestation du gjort hitintills och det är få bilder jag missat under åren
/James

Kerstin Östbring sa...

Grattis till femåringen! Ja, det är verkligen beundransvärt att lägga ut en bild varje dag under så lång tid. Bilden är helt ljuvlig, jag förstår att det är din favoritbild!
/Kerstin

Anonym sa...

Ett stort Grattis på femårsdagen!!
Bilden är fantastisk!

Steffe

Erik Koffmar sa...

Oj så vackert! Imponerande att lägga ut en bild om dagen under så lång tid och så många fina bilder vi har fått se.

Ser fram emot fler fina bilder.

/Erik

Erik Koffmar sa...

Oj vilken fin bild! Imponerande 5 år med en bild om dagen.

Ser fram emot fler bilder,
/Erik

Anonym sa...

Mmmm... så vackert, som ett födelsedagssmycke: ) Jag sett fram mot fört fantastiska bilder. Stort grattis på födelsedagen!!!