söndag 15 juni 2014

Är det något att ha kvar?



I dessa dagar är det en fråga jag ofta ställer mig. Eftersom jag inte hinner fota så frågar jag mig det om mina gamla arkivbilder som den här.
Dessutom ställer jag mig den när jag försöker rensa bland allt som samlat sig i skåp och förråd de senaste åren. Inser att jag behöver få till ett bra arbets-/gästrum av det som den senaste tiden mer kan klassas som skräprum/arbetsrum. Det är så mycket jag vill ha kvar men inte får plats med längre och måste skiljas från. Hoppas jag hinner rensa ut allt innan hösten kommer med nya utmaningar.
Vad gäller då frågan och dagens bild? Ja, inte vet jag för bilden är inte en av mina absoluta favoriter men här kommer den i alla fall.

Ölmevalla kyrka och Ölmevallaviken, Åsa våren 2014

1 kommentar:

Kristina Eriksson sa...

Skaffa dej ett par extra hårddiskar! Dom tar ingen plats. Ha de!