måndag 24 februari 2014

Mässbesök men inget mossbesök



Den här helgen var intensiv. Besök på Naturfotodagen i Västerås på lördag förmiddag. Två intressanta  föreläsningar och lite utställare av olika slag.
Sedan ett dygn i Hällefors. Utan besök på Knuthöjdsmossen! Hur kom det sig? Det finns en gräns för mig också och med tanke på att det i stort sett ösregnade och blåste rejält hela tiden så avstod jag. Misstänkte att den vanliga känslan av lugn inte skulle infinna sig om jag gick ut..
Får i stället se tillbaka på några av bilderna från senaste besöket i januari.

Snöfall på Knuthöjdsmossen i Hällefors januari 2014

(113015)

3 kommentarer:

Kristina Eriksson sa...

Gjorde du rätt i

e sa...

Jag var också i Västerås på Naturfotodagen. Vet inte riktigt vilka föreläsningar du var på men jag tyckte att Göran Ekströms föredrag var riktigt bra liksom Gunilla Falks.

Fin bild från ett vintirgt knuthöjdsmossen.

Ha en bra helg,

Erik

Erik Koffmar sa...

Fin bild på ett vintrigt Knuthöjdsmossen. Jag var också på Naturfotodagen, tyckte att Göran Ekströms föredrag var riktigt bra men de andra var bra de med.

Ha en bra helg,

Erik