måndag 30 december 2013

Året som gått



Det har varit lite si och så med tiden för fotografering under året som gått. Visserligen har jag lyckats lägga ut en bild om dagen under året och det har nu blivit totalt 4,5 år så ganska många bilder är det. Däremot har jag inte alls hunnit vara ute med kameran så mycket som jag skulle ha velat. Får försöka göra det till ett nyårslöfte att ta mig ut mer under det kommande året. Jag älskar ju att vara ute i naturen.
Årssummeringen ger mig ändå en indikation på att det blivit många landskapsbilder. Det var ju en av mina önskningar, att bli bättre på det och att komma ifrån makrobilderna lite (inte helt och hållet, det var inte avsikten heller).
Året som kommer hoppas jag alltså innehåller mer fotograferande och det finns några redan inplanerade fotoaktiviteter. Vill inte berätta mer i dagsläget.

Dagens Bild är från Krokbornsparken i Hällefors i höstas. En solglimt i skogen. Ganska talande för mina landskap.

Inga kommentarer: