lördag 1 juni 2013

Inte en enda bild på smålom!



Måste erkänna att det var jobbigt. Att gå ut på mossen klockan tre i morse, helt ensam med  dimman och solen var inte alls jobbigt.  Att jag lyckades hålla mitt löfte att inte ta en enda bild på smålommen, det var det jobbiga. Annars brukar jag alltid falla dit och bara fokusera på fåglarna men den här gången verkar jag äntligen ha fått alla de där landskapsbilderna med dimman som jag önskat mig. Inte illa alls!

Spindelnät och tuvull, Knuthöjdsmossen, Hällefors 1 juni 2013

2 kommentarer:

Jimmy Tjäder sa...

Fin bild med en stark djupkänsla och ett härligt mjukt ljus. Gillas!

/Jimmy

Kerstin Östbring sa...

Tänk att du orkar stiga upp så tidigt! Det är alltid svårt att bryta invanda mönster, så bra att du lyckades hålla dig ifrån smålommen, annars hade du ju missat alla dimmiga landskapsbilder. Grattis!
/Kerstin