lördag 20 mars 2010

Strandad


Idag var sonen och jag på Skånes Naturfotofestival i Hässleholm. Det var en riktig vitamininjektion. Många bra bilder och intressanta föredrag. Den absolut bästa var den sista, Kai Jensen talade om och visade bilder från Grönland. Det gav mersmak!
dessutom fick man visa upp egna bilder för en bildbyrå. Spännande och det fanns visst en del som var intressant! Vi får se.

Dagens bild får bli en liten inspiration från denna sista programpunkt. Isen strandade vid vår strand för någon vecka sedan.
(Igår slog räknaren om till 12 000 besök. Wow!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aj då! Tydligen missade jag det bästa föredraget. Kul bild :-)
/James

Birgitta sa...

Visst var det flera bra föredrag men det som jag gillade bäst var det sista. När jag slår upp tidningen idag finns ett resereportage från en annan resa till Grönland. Gissa om jag blir sugen på att åka dit!
/Birgitta