torsdag 29 oktober 2009

Vildvin




Det är väldigt avstressande att komma hem och börja titta på bilder. Bara att sitta ner framför datorn och välja dagens bild gör att jag känner mig lugn. Visst finns det tillfällen när jag känner att det skulle vara väldigt roligt att komma ut i naturen även under veckorna och blir lite frustrerad av mörkret på kvällen men det brukar gå över.

Nu ser jag fram emot att åka upp till Vårgårda på lördag på Natur 2009. Har lockat med en fotograferande kompis. Ska bli kul att få se alla bilder!


Dagens bild kommer från Åkulla bokskog och ett vandrarhem där jag var på en fotokurs i oktober för 3 år sedan. I den här stugan sov jag.

4 kommentarer:

Bo Strömberg sa...

Vacker bild med de varma röda nyanserna...och och det känns som att det borde vara trevligt bakom fönstret!

Tone sa...

Ja, dette var et vakkert bilde... idyllisk rett og slett. Flotte høstfarger i bladene.

Birgitta sa...

Tack för att ni tog er tid att kommentera! Ja, det är ett trevligt ställe att besöka!
/Birgitta

Magnutti sa...

Känns som att det skulle kunna vara en typisk IKEA tavla på något sätt!
Jag menar detta som positivt asså.....!!!
//MagnusJ