torsdag 31 augusti 2017

Inte mycket fotat



Den här sommaren har bara försvunnit. Mycket saker har jag gjort men att fotografera har inte varit en av de sakerna. Jag tror aldrig att kameran har varit ute så litet på så många månader. Litet skönt har det varit att ta en paus. Det behövde jag. I höst kommer det att komma igång igen så jag är inte orolig. Kanske behöver jag bara göra annat ett tag för att få fotolusten tillbaka.
Snart bär det av till Kroatien igen för lite mer reseledarjobb. Ja inte så lite, 16 dagar i en ny resa. Så en ny utmaning är det. Men, jag gillar ju utmaningar!
En av de gånger kameran åkte fram i somras var när vi tillbringade några dagar i stugan med bl.a. dotterns hundar Ira och Freya. Det var lättare att fotografera dem i stillhet än hoppande i högt gräs!

Inga kommentarer: