söndag 11 september 2016

Inte mycket tid för foto



Nu börjar jag känna igen mig igen. Sol på vardagarna när jag jobbar och regn på helgen om jag har tid att fota. Jag är inne i en period just nu med mycket lite tid för fotograferandet.
På onsdag bär det i alla fall äntligen av norrut. Gert och jag ska ha en workshop i Rogen i Härjedalen över helgen. Ser fram emot att nörda ner mig i fotograferandet igen. Den här gången i en grupp med deltagare vi känner sedan tidigare. Alla mycket vana fotografer så det blir nog chans för mig också att komma hem med en och annan bild på höstfärgerna.
Däremot lär det inte bli frost. Väderleksutsikterna pratar om mellan 12-15 grader och en hel del sol. Ca 7 grader som lägst på natten men det kan ju hinna ändra sig. I och för sig skönt med bra temperaturer men visst är det fint med frost på höstlöv också.

Inga kommentarer: