fredag 31 oktober 2014

Ibland är det så lite som behövs



Här om dagen var jag vid Ramhultafallet. Det var en härlig utflykt men när jag tittade igenom bilderna hemma så tyckte jag inte att något dög. Skrev det här på bloggen när jag la ut en bild på själva fallet. Då sa Hans-Ove i en kommentar att jag skulle titta igen för vi är ibland allt för självkritiska. Den kommentaren kändes mitt-i-prick! Just så brukar jag känna mig så TACK Hans-Ove! Det finns guldkorn även i den dagens bilder. Det ser jag ju i dag när jag tittar igenom några av bilderna igen. Här kommer nog ett guldkorn.

Ramhultafallet 22 okt 2014 (Jaghar tagit bort en liten pinne som stack in nere i vänstra hörnet)

1 kommentar:

Kerstin Östbring sa...

Jag känner igen känslan. Det var bra att du gick tillbaka och tittade på bilderna igen, för den här bilden är riktigt fin!
/Kerstin